Du är vad du äter...men vad äter du?

Jag är mamma till en glutenintolerant och en med multipla födoämnesallergier. Jag älskar att baka och laga glutenfri/hälsomat. Jag vill dela mina framgångar och bättre hälsa med er men även mina motgångar.
Jag kommer att uppdatera min blogg ungefär två gånger i veckan i början, med befintliga och nya recept.
Hoppas vi ses! Och glöm inte att stanna upp och njuta av livet!

fredag 2 december 2011

Pepparkakshus

I år valde vi att använda oss utav färdiga pepparkakor till våra hus. Vi blandade både Sempers pepparkakor och Crazybakers pepparkakor; då båda är naturligt glutenfria!

Detta är resultatet!
Edvins hus

Edvins pepparkakshus med hur mycket godis som helst=)

Albins hus.

Albins hus med nappar och tomtar=)

Blir gott att äta på Lucia!





2 kommentarer:

Agnes sa...

Vilken rolig ide att använda pepparkakor! De är jättefina!

mekto sa...

Visst var de fina! Gick hur bra som helst!