Du är vad du äter...men vad äter du?

Jag är mamma till en glutenintolerant och en med multipla födoämnesallergier. Jag älskar att baka och laga glutenfri/hälsomat. Jag vill dela mina framgångar och bättre hälsa med er men även mina motgångar.
Jag kommer att uppdatera min blogg ungefär två gånger i veckan i början, med befintliga och nya recept.
Hoppas vi ses! Och glöm inte att stanna upp och njuta av livet!

tisdag 13 december 2011

Produktutbildning i Jönköping

Så här fint kan det se ut när man är på produktutbildning och det finns flertalet allergier eller intoleranser bland deltagarna. Detta är inte ett så bra foto, men väldigt roligt, då servitören kom med en bricka till kaffet med flertalet olika mjölksorter för att tillfredsställa allas behov. Jättekul och mycket uppskattat tyckte vi!

Han fick posera en bra stund=)

Inga kommentarer: