Du är vad du äter...men vad äter du?

Jag är mamma till en glutenintolerant och en med multipla födoämnesallergier. Jag älskar att baka och laga glutenfri/hälsomat. Jag vill dela mina framgångar och bättre hälsa med er men även mina motgångar.
Jag kommer att uppdatera min blogg ungefär två gånger i veckan i början, med befintliga och nya recept.
Hoppas vi ses! Och glöm inte att stanna upp och njuta av livet!

lördag 27 augusti 2011

Det känns fantastiskt att få dela med sig ens vardag...förra veckans fredagsmys...

...200 gram färska dadlar
50 gram kokos

Mixas och rullas till små bollar. Det som ska ätas upp på en gång sätts in i kylen ett par timmar innan fredagsmys; resterande kan man med fördel lägga i frysen och ta ut 10 minuter innan de ska ätas.
Barnen formligen ääääääääälskar dem=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mums

Jasko sa...

Detta nästan överträffar din tonfisk smörgås tårta Mekto

mera

mekto sa...

Då vet jag vad jag vad jag ska bjuda på när vi ses härnäst!=)