Du är vad du äter...men vad äter du?

Jag är mamma till en glutenintolerant och en med multipla födoämnesallergier. Jag älskar att baka och laga glutenfri/hälsomat. Jag vill dela mina framgångar och bättre hälsa med er men även mina motgångar.
Jag kommer att uppdatera min blogg ungefär två gånger i veckan i början, med befintliga och nya recept.
Hoppas vi ses! Och glöm inte att stanna upp och njuta av livet!

onsdag 28 mars 2012

Tar en paus...

...en vän påminde mig om att jag har glömt skriva att jag tar en paus ett tag. Jag samlar på mig bilder och recept och tar ett nytt tag snart igen!

Ha det fint i vårsolen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vad kul!

Jag håller på med ett projekt just nu men jag ska absolut kolla på det!

Min mailadress är mektoganic@bredband.net

Ha en fin dag!

/M